مصاحبه آرشیو خبر ها
ژائو كانسلو؛ دریبل‌ زن ترین مدافع كناری اروپا

ژائو كانسلو؛ دریبل‌ زن ترین مدافع كناری اروپا

روی باروش هافبك تهاجمی سابق یوونتوس در اواخر دهه 80 میلادی در گفتگو با TeleRadioStereo به تمجید از هموطنانش در این تیم پرداخت و فتح لیگ قهرمانان توسط بیانكونری‌ها را دور از دسترس ندانست.

 

 

رونالدو بهترین بود و باید به بهترین باشگاه‌ها نیز می‌رفت؛ گل زدن و درخشش دوباره برای او كار آسانی است، چراكه او هر جا كه بازی كند گل زدن در آنجا را بلد است.
كانسلو نیز یكی از جوانان آینده‌دار در فوتبال پرتغال است. او از خاص‌ترین مدافعان كناری در اروپاست؛ چراكه سرعت و قدرت دریبل‌زنی او باعث شده تا یكی از فوق‌العاده‌ترین‌ها در پستِ‌ خود باشد.
قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در این فصل برای یوونتوس با بازیكنانی كه در اختیار دارد غیر ممكن نیست. آنها سالهای گذشته نیز تیمی قدرتمند در این رقابت‌ها بودند و عملكرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. با اینكه تا پایان، راه نسبتاً طولانی باقی مانده اما هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. نباید از قدرت تیم‌های دیگر مثل بارسا، رئال، من‌سیتی و بایرن نیز چشم‌پوشی كرد.

 

روی باروش كه هم‌اكنون سرمربی تیم دوم پورتو در رقابت‌های دسته دوم لیگ پرتغال است در طول دو فصل حضورش در یوونتوس، به همراه سیاه و سفیدپوشان تورین موفق به كسب قهرمانی در رقابت‌های جام یوفا در فصل 1989‐1990 شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: